Alla inlägg under mars 2010

Av M - 22 mars 2010 21:18

Ni kan aldrig gissa varför jag är så upptagen, listan är lång :/


http://www.flyttaguiden.se/index.htm


Mycket som ska göras innan flytten, dyrt också!

Av M - 13 mars 2010 16:06

Så här ser jag ut i mars.


Jag tycker den passar bra till vardags, med jeans från Acne och lite gott och blandat frn Gina Tricot, Lindex och H&M.


  

Av M - 7 mars 2010 08:26

Chatroulette är som det låter, du får en chatkompis, vem som helst i hela världen att chatta med! Med webkamera....... 


Så,


Nu har jag provat chatroulette och det var inte lika roligt som jag trodde faktiskt. Det positiva var att det gick fort att ansluta, men jag blev "Nextad" av den första personen och tänkte "HERREGUD e jag så ful".


Som tur var såg jag inga exhibitionister som vill visa sina skrev, jippi!

Av M - 6 mars 2010 10:24

Imorgon är det ju Oscarsgalan som så många av er vet, därför tänkte jag komma i rätt anda med lite lyx och glamour. (billigt såklart och gärna hemmagjort)


1. Gör chokladbollar (<--klicka på den för recept) med glamströssel:


  


2. Gör en god middag som t ex rotfruktsgratäng:

  


3. Champagne och klä dig i det finaste du har. Sen om du ser galan eller inte är helt upp till dig. Lycka till!

Av M - 5 mars 2010 07:54

Med diarré, resorb och proviva? hahaha


Hmmm...jag kanske skulle ha lite fredagsmys med codmw2?



Av M - 5 mars 2010 07:49

Jag vaknade igår med illamående, kunde inte äta frukosten och kände mig allmänt risig.


Sprang på toaletten ett par gånger och svimmade nästan.


Men två saker som jag kände lindrade magsjukan var proviva och vätskeersättningen resorb.

   

Resorb återställer vätskebalansen.

  

Proviva har en massa bra grejer....som?

Av M - 1 mars 2010 20:04

SKÅNE!


Hej!

Nu har jag klippt mig och försöker vänja mig...


Så snygga, Dinsko.


  

Presentation

Omröstning

Brukar du skänka pengar till välgörenhet?
 Nej
 Ja

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards