Alla inlägg under februari 2008

Av M - 26 februari 2008 21:36

Jag bestämde mig för att inte låta det tynga mitt arbete, så på rytmiken tog jag fram våra musikinstrument och oj vad barnen gillade det. Lyckat värre.

Sen fick jag höra att bossen nappade på min idé om två matsalar. Score, yeah baby!


Hittade en bok på bokrean, Måleriets historia. Mest för att det är så vackra bilder.

Folk blir som gamar när någonting är märkt med en rödlapp eller om det visas reaskyltar, det är inte ens stor prisskillnad!

Sen blir de arga, svettiga och irriterade. Lägger inte ens tillbaka böckerna där de låg heller. De var en tant dessutom, de borde veta bättre!


 Anger makes dull men witty, but it keeps them poor. -Elizabeth


Ellos

Av M - 26 februari 2008 07:43

Jag vill inte gå till jobbet och gnälliga föräldrar "Han hade faktiskt på sig två par strumpor imorse", va faaan det är inte -20 grader ute. Vad de flesta föräldrar inte vet är att man fryser oftast mer om man inte kan röra på kroppen. 


/tjänstefolket

Av M - 25 februari 2008 20:27

Nu börjar jag se ljuset.

Förra veckan tog mig hårt, efter en massa prat med kollegor, föräldrar och kära vänner känns det bättre.


Nu har jag bokat bord på Galway's till på fredag.

Jag kan inte boka på Bapuji för de har stängt idag.

Jag kan inte boka biljetter till Sweeney Todd förrän på onsdag! Jag tycker inte om att boka saker sent, jag gillar framförhållning.


Varför måste folk blåsa ut snoret ur näsan ner på marken? Varför kan de inte snyta sig med näsduk som de ska göra?


Lön imorgon wooo! Spara faaan!


Mocking is catching

Av M - 23 februari 2008 11:21

Vilken helvetes vecka!

Jobbet har varit hemskt, föräldrar har gnällt och jag har fått jobba över varje dag. Hade ingen matlust, orkade inte prata med någon. Du förstår inte hur skönt att den äntligen är över.

Så vaknar jag till fågelkvitter och sol. Det är du och jag, askungen.


Irland

Av M - 22 februari 2008 21:36

Av M - 22 februari 2008 21:06

Jag skulle vilja skaffa mig en sån där gammal skruttig, trasig bil, sen skulle jag fixa till den så skulle jag köra runt i den.

Jag undra om det blir mycket billigare?

Av M - 22 februari 2008 21:01

Tack för ikväll.


Du fick mig att inse att jag inte ska mista självfötroendet efter ett misslyckat förhållande.

Fem år är lång tid, fem år av mitt liv. Det vore ju slöseri med tid om jag inte gör nåt av det. Fan, det är mitt liv.


Lies, lies.

Av M - 21 februari 2008 20:27

Är du en flytare eller sjunkare?


Jag var och simmade igår eftermiddag.

Jag kan inte hjälpa det men min rumpa och ben flyter väldigt lätt upp bakom min kropp när jag simmar.

Men när jag ser andra ser det mer ut som ett /-tecken när de simmar.

Heja gamnacken!

Presentation

Omröstning

Brukar du skänka pengar till välgörenhet?
 Nej
 Ja

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards