Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av M - 12 augusti 2011 17:32

Svärföräldrarna har precis åkt efter en mysig fika.


Jag säger bara att det är TUR TUR TUR att jag kommer överens med min svärmor. Det gjorde jag inte med den förra.

Sen har jag hört om en hel del skräckhistorier om otrevliga svärmödrar.  Som till exempel på http://www.familjeliv.se/ - some scary shit going on right there.


Shoppade loss lite på H&M, ville ju känna mig som hemma :) Kollade lite på Penney's men inget upphetsande direkt.




Av M - 12 augusti 2011 10:07

Idag kunde jag inte fixa PPS-nr heller för tydligen har de bara öppet mån-ons. Det står två olika tider på deras hemsida, så jag åker dit på måndag istället. Låter det som om jag skjuter upp det? Kanske.

Det är ganska konstigt att bara vara hemma när jag är van vid att ha 20 barn springandes runt omkring mig hela dagarna. Känns bra och dåligt på samma gång.


Just nu känns det långsamt.


Så, jag tänkte att jag skulle "göra nåt", och det märkliga är att det första jag tänkte på var att shoppa. Hemskt att när jag ska "göra nåt"  så måste jag shoppa... Snälla, kan ingen komma med några bättre förslag?

Presentation

Omröstning

Brukar du skänka pengar till välgörenhet?
 Nej
 Ja

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards